Naujas projektas. Pradžia rugsėjo 25d.

Naujas projektas. Pradžia rugsėjo 25d.


Jei norite, kad gyvenimo scenarijus vyktų taip kaip jūs pageidaujate, būtina turėti tam tikrą sąmonės lygį. Tuomet nereikia nieko daryti. Įvykiai klostosi savaime palankiausiu būdu.

Kuo sąmonė aukštesnė, tuo daugiau patiriama pakylėtų jausmų, emocijų, kurių dėka gaminasi laimės hormonai. Kuo sąmonė žemesnė, tuo dažniau patiriami žemo dažnio jausmai, emocijos (baimė, kaltė, kančia, apatija, pyktis, neapykanta, gailestis, nerimas, panika, liūdesys), o į kraują išsiskiria streso hormonai adrenalinas, noradrenalinas ir kortizolis.
Organizmas jautriai reaguoja į visus mūsų poelgius ir mintis, aplinkos poveikį!!!

Kaip mes tampame gyvenimo situacijų įkaitais, aukomis?

Auka kiekvienas individas tampa dėl jį nuolat lydimo baimės jausmo.

Natūrali, tikra baimė atsiranda tuomet, kai gręsia realus pavojus. Jus vejasi nuo grandinės atitrūkęs šuo ir tuomet organizme vyksta emocinis-hormoninis sprogimas, audra. Viskas suprantama – reikia gelbėtis – bėgti arba kovoti. TAI NATŪRALI STRESINĖ SITUACIJA.
Tuo tarpu kai mes patiriame stresą kasdien, jis nėra natūralus, gamtiškas. Kasdien patiriama baimė yra sukurta dirbtinai.
DĖMESIO! Nepamirškite to, ką dabar perskaitysite:

Kasdien patiriama baimė – tai nenoras prisiimti ATSAKOMYBĖS už savo PROBLEMAS. Visuomet, be išimties, kai atsakomybė perduodama kitam, įvyksta susitapatinimas su AUKOS VAIDMENIU.
Auka sugalvoja sau baimes – nesąmoningai. Tam, kad galėtų gauti antrinę naudą. Dažnas nuolat dalinasi savo problema su kitais. Metai iš metų ir nieko nedaro, kad problemą įveiktų.

Kaip atsiradus problemai elgiasi sąmoningi žmonės (kvaila tikėtis, kad jų niekada nebus. Nebus problemų, nebus ir augimo)?
Sąmoningi žmonės daro konkrečius veiksmus. Būtent toks yra problemų sprendimo būdas – APGALVOTAS VEIKSMAS. Ir jei jie iškart nežino kaip problemą spręsti, jų veiksmai bus nukreipti į sprendimo paieškas, bet ne į skundus ir atsakomybės perkėlimą kitiems.

NORINT GYVENTI BE dirbtinai sukurtų, nesąmoningų BAIMIŲ – BŪTINA IŠMOKTI PRIIMTI SPRENDIMUS ir juos priėmus VEIKTI.

Lengva pasakyti, taip?
Ką daryti, jei tokių gebėjimų nėra?

RUGSĖJO 25d. pradėsime 13 seminarų ciklą. Apie ką jis bus?

Jei mes statome namą ant prasto pamato, kiek pastangų bedėtume, rezulatas bus niekinis.
Todėl 13 užsiėmimų metu tyrinėsime savo gyvenimo pamatą ir aiškinsimės ką galima keisti ir kuria kryptimi.

Kokius naudosime instrumentus?
Sąmoningą kvėpavimą ir terapines praktikas.

Kokių tikslų sieksime?

  • kiekvieno seminaro esminė, pagrindinė ašis bus sąmoningas kvėpavimas! Kvėpavimą tyrinėsime, detalizuosime, jausime ir pažinsime, kvėpuosime. Bus paliestos temos: kvėpavimo stebėjimas ir sąmoningas kvėpavimas, energetinis, pakraunantis kvėpavimas, skirtingi kvėpavimo būdai, išskiriant diafragminio kvėpavimo naudą, energizuojantis kvėpavimas, trys kvėpavimo ertmės, žiovulio svarba, subtilios energijos išlaisvinimas, sąmoningo kvėpavimo integravimas į kasdienybę, atsipalaidavimo svarba, kvėpavimas žarnyno problemoms spręsti, ginekologiniams susirgimams, astmai gydyti, kundalini energijai aktyvuoti, nerimui ir panikos priepuoliams nuslopinti. Jėgos taškas kvėpavime.

Papildomai sieksime:
– pažinti save  ir susivokti kuria kryptimi galvoti ir kaip sistemiškai spręsti problemas, procesą apjungiant su sąmoningu kvėpavimu.
– pratinti save matyti galimybes, o ne kitų trūkumus, melą, apgaulę, neteisybę.
– troškimus, norus paversti sąmoningais. Tik taip jie gali realizuotis. Atliksime konkretų darbą.
– suvokti būsenos, elgsenos ir įsitikinimų svarbą ir apjungti juos troškimui realizuoti.
–  kurti naujus, sąmoningai suvoktus įvaizdžius.
– organizuotumo, gyvenimo scenarijaus valdymo ir efektyvumo auginimo.
– pasąmonės kodų suvokimo ir praktinio taikymo. Žinant, kad pasąmonė organizuoja 90proc. mūsų gyvenimo įvykių, galima įsivaizduoti kaip tai svarbu.

Sąmoningo kvėpavimo ir terapinių praktikų apjungimas  – tai stulbinantis efektyvumas.
Mes esame daugelio programų visuma. Kiekviena šių programų turi sąmonę. Todėl su jomis galima tartis, jas galima transformuoti, apjungti, perdaryti, suformuoti naujai, jas galima iškvėpuoti.

Kad šį gebėjimą valdytume, reikalingi įgūdžiai.

Kvėpavimas – tai instrumentas.
Smuikas, gitara, pijaninas ar bet kuris kitas muzikos instrumentas ne iškart suskamba gražiausia melodija. Tam reikia nuolatinio ir kruopštaus darbo. Kvėpavimo įvaldymui taip pat reikia skirti laiko.

Kodėl kvėpavimas ypač svarbus kiekvieno asmens gyvenimo kokybei išskleisti?
Norint gyventi gerai, būtina iš kasdienos eliminuoti dirbtinai sukurtą stresą. Mokytojas Dan Brule, 45 metus nuolat keliaujantis po pasaulį ir mokantis žmones kvėpavimo technikos, vadinamos rebefingu, teigia: dar neradau galingesnės technikos, kurios dėka galima taip greitai ir taip giliai atsipalaiduoti.

ATSIPALAIDAVIMAS – tai didžiausias streso gydytojas! Negalima būti atsipalaidavus ir tuo pat metu įsitempusiu. Būti atsipalaidavusiu – tai tolygu patirti LAIMĖS BŪSENĄ.
Gebėjimas valdyti stresą, transformuoti jį į  atsipalaidavimą ir jo sukurtą energiją nukreipti savo tikslo link, yra neįkainojamas gebėjimas. Atsipalaidavęs žmogus geba logiškai mąstyti, adekvačiai situacijai. Tai išties stebuklingas gebėjimas.
Rašau ne apie tą atsipalaidavimą, kai žmogus suglebęs, apatiškas – Ne.
Turiu omenyje gebėjimą atsipalaiduoti veiksme (nepaprastai maloni būsena), kai gauni rezultatą, eikvodamas minimumą energijos. Toks veiksmas gimsta ne iš jėgos ar susipriešinimo, bet iš vidinės galios.

Ypač svarbi sąmoningo kvėpavimo funkcija – sąlytis su pasąmone.
Kvėpavimas yra tiesioginis tiltas į jos gelmes. Mes mokysimės gyvenimo scenarijų korektūras atlikti būtent ten. Ateitį galima koduoti, tik reikia žinoti kaip.

Kodėl noriu dalintis šiomis paslaptimis?
Todėl, kad nenaudojamos žinios dingsta, išgaruoja kaip rūkas.
Todėl, kad man ne tas pats kaip mes visi gyvensime ateityje, ką paliksime, kai išeisime..

Pabaigai –
Šimtus kartų girdėjau iš sąmoningą kvėpavimą išbandžiusių žmonių: „jei nebūčiau pabandęs, nepatikėčiau, kad taip gali būti!“
80-90proc. bandžiusių tuo ir pasitenkina. Ir tik 10-20proc. bando šią techniką įvaldyti ir naudoti kasdien. Ir gauna puikius rezultatus. Ne iškart. Viskam reikia laiko. Olimpinį auksą gauna atkakliausi.
Todėl ir aš į savo seminarų ciklą noriu pakviesti gyvenimo galimybėms atvirus žmones. Tuos, kurie ketina nuoširdžiai dirbti ir likti iki proceso pabaigos.
Bus užduodami namų darbai.

Seminarų tvarkaraštis:
Rugsėjo 25d., spalio 2, 9, 16,23,30, lapkričio 6,13, 20,27, gruodžio 4,11 ir1 8 dienomis (visi pirmadieniai iki Kalėdų).
Seminarų laikas: 18:30 – 20:30
Salė bus atrakinta nuo 18val.
Dalyvių skaičius ribotas – iki 12asmenų.
Adresas: Grybo g. 17-122, Baltojo Lotoso Namai, Vilnius
Būtina išankstinė registracija: info@amarilis.lt arba tel. +37067998186
Vieno susitikimo kaina – 20EUR.
Jei iškart apmokate visą 13 seminarų ciklą, vienas susitikimas nemokamas, todėl 13 seminarų kaina 240,- EUR  Pinigai negrąžinami. Jei taip nutiktų, kad jūs negalėsite dalyvauti, į savo vietą pakvieskite draugus, pažįstamus, giminaičius.
Sąskaita Swedbanke: LT487300010000163122

Esate laukiami!

 

Pagarbiai,

Loreta Ribokienė                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   10 metų patirtis kvėpavime